نصب تیغ ها بر روی دستگاه برش سرامیک سه محور نیمه اتومات

قابل نصب ۱۲ عدد تیغه ۶عدد محور اول و۶تا دیگه محور دوم

محور اول نیم از قطر سرامیک را بیم خط میزند

محور دوم کامل برش میزند یعنی کات

تیغه محوراول ضخامت ۱/۵میباشد

محور دوم 2 میل میباشد بخاطر اینکه اگر تیغه اول خطا داشته باشد تیغه دوم چون ضخامتش بیشتر هستش کاملا بادقت بالا صاف وبدونه کوچکترین خطا در اندازه برش انجام میگرد.

ندازهای برش از جنس آلومینوم می باشد وبه تقاضای مشتری بصورت گرده استوانه ترشکاری میشود برای هرمحور وهمینطور هر انداز برش.

خرید دستگاه برش سرامیک سه محور

برای برش سرامیک از تجهیزات به خصوصی استفاده می شود که یکی از بهترین آن ها دستگاه برش سرامیک سه محور می باشد. این دستگاه دارای ساختار منحصر به فردی بوده و می تواند به شکل کاملا حرفه ای سرامیک را به اندازه دلخواه شما برش دهد. طراحی این محصول به گونه ای بوده که شما می توانید با عمق برش به شکل مناسبی کاشی یا سرامیک را برش دهید.

در واقع روش های قدیمی و استفاده از ابزار دستی برای برش دقیق سرامیک ها چندان کارآمد نبود و همیشه احتمال خطای زیادی در کار وجود داشت. اما رفته رفته با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات مورد نیاز برای برش کاشی و سرامیک، ساختار جدیدی پیدا کردند. با استفاده دستگاه های برش سه محور شما قادرید تا انواع سرامیک را در کم ترین زمان ممکن و به شکل کاملا دقیق برش دهید. کار با این دستگاه به هیچ وجه سخت نبوده و هر کسی با کمی تخصص در این حوزه می تواند با آن کار کند.

بررسی مشخصات دستگاه برش سرامیک سه محور

این دستگاه یکی از قدرت مند ترین تجهیزات برای برش سرامیک است. قدرت موتور این دستگاه 110 اسب بخار بوده و می تواند انواع سرامیک با هر میزان ضخامتی را برش دهد. شما می توانید از 12 عدد تیغه روی این محصول استفاده کنید. به این صورت که در محور اول 6 تیغه نصب شده  و در تیغه دوم نیز 6 تیغه نصب می گردد.

عملکرد دستگاه برش سرامیک سه محور به این صورت است که محور اول روی سرامیک خط میندازد و محور دوم به طور کامل برش را انجام می دهد. در واقع تعبیه دو تیغه باعث شده تا کار این دستگاه بسیار دقیق باشد. زیرا اگر تیغه اول کار برش را با خطا انجام دهد، تیغه دوم برش را با دقت بسیار بالا و بدون هیچ خطایی انجام می دهد.

کاربرد دستگاه برش سرامیک

از دستگاه برش سرامیک سه محور برای حوزه های مختلفی استفاده می کنند که عبارتند  از:

کارخانه تولید سرامیک

مهم ترین استفاده این دستگاه صنعتی، در کارخانه تولید سرامیک است. همان طور که بهتر می دانید این مصالح در اندازه های مختلفی به بازار عرضه می شوند و لازم تا برش آن ها بسیار دقیق و بدون خطا باشد. استفاده از این محصول باعث تسریع روند کارها شده و کاهش خطا کمک بسزایی می کند.

کارخانه تولید سنگ طبیعی

در این کارخانه به منظور برش یا حکاکی روی سنگ های طبیعی، از این دستگاه استفاده می کنند. چرا که وجود تیغه های متعدد آن برای برش راحت بسیار کارآمد است.

فروشگاه های سرامیک و کاشی

در اکثر فروشگاه های سرامیک و کاشی، خدمات نصب نیز ارائه می شود. از این رو نیاز به دستگاه ها برش به شدت حس می شود.

به طور کلی این دستگاه با کیفیت عملکرد بالایی که دارد، در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.