کرکره فولادی ، یکی از برترین انواع کرکره برقی است که با استفاده از تیغه های فولادی مستحکم و مقاوم در ابعاد مختلف ، ساخته می شود.

یکی از روش های افزایش امنیت محل کسب و کار و محل زندگی ، نصب کرکره برقی می باشد. کرکره برقی از تیغه هایی با جنس های مختلف ساخته می شود که مقاوم ترین آنها ، تیغه های فولادی می باشد.

با نصب کرکره های از جنس فولاد ، دیگر نگران به خطر افتادن امنیت ساختمان یا مغازه خود نخواهید بود. زیرا امنیت این مراکز تا حد بسیار زیادی تأمین خواهد شد. نفوذ به ساختمان های دارای چنین کرکره هایی ، دشوارترین کار برای سارقان خواهد بود که در اغلب اوقات در انجام آن ناموفق خواهند بود.

دلایل نصب کرکره فولادی

چرا در میان انواع کرکره برقی ها ، کرکره های از جنس فولاد را انتخاب کنیم ؟ مگر این نوع کرکره برقی چه برتری هایی نسبت به سایر کرکره برقی ها دارد؟

– امنیت کرکره ساخته شده از تیغه های فولادی ، چندین برابر امنیت سایر کرکره برقی ها می باشد. بالا بردن تیغه های این کرکره برای سارقان تقریباً غیرممکن خواهد بود.

– این کرکره را می توان برای ورودی هایی با عرض و ارتفاع بسیار زیاد ساخت و نصب نمود.

– کرکره از جنس فولاد با سایر تجهیزات امنیتی سازگار است. برای مثال می توان از پیشرفته ترین قفل های برای این کرکره استفاده نمود. هرچند که بدون استفاده از قفل هم ، امنیت کرکره بالا می باشد.

– این کرکره دارای پوشش رنگی الکترواستاتیک می باشد. با توجه به تنوع رنگی بسیار بالا ، می توان رنگ کرکره فولادی را به دلخواه انتخاب کرد.

– فرقی ندارد که چه نوع ضربه ای به کرکره از جنس فولاد وارد شود ، زیرا این نوع کرکره در برابر تمامی ضربات مقاوم و پایدار است.

– اگر عکس کرکره از جنس فولاد را در زمان نصب با عکس آن در سال های بعد مقایسه کنید ، مشاهده می کنید که کیفیت آن اصلاً کاهش پیدا نکرده است و همچنان کیفیت رنگ خوبی دارد.

– طول عمر کرکره ساخته شده از جنس فولاد ، حدود چندین دهه خواهد بود. بنابراین شما با خرید این کرکره ، تا سالها نیازی به خرید کرکره برقی جدید نخواهید داشت.

– با نصب کرکره از جنس فولاد ، سروصدای بیرون کمتر به گوش می رسد.

– انتقال انرژی از داخل به بیرون با وجود این کرکره ، بسیار کم خواهد بود. در واقع از هدررفت انرژی جلوگیری می شود.

قطعات تشکیل دهنده کرکره :

کرکره فولادی متشکل از تیغه فولادی ، ریل ، شفت ، موتور ، فنر ، اندکپ و … می باشد. اغلب این کرکره ها دارای باتری پشتیبان یا UPS هستند که به کمک آنها ، امکان باز و بسته شدن کرکره در زمان قطعی برق وجود دارد. در واقع باتری پشتیبان ، برق موردنیاز کرکره را در زمان قطعی برق فراهم می کند. برای این نوع کرکره ها از موتور ساید و یا توبولار استفاده می کنند. اگر ابعاد کرکره بزرگ باشد و وزن آن زیاد باشد ، حتماً نیازمند موتور ساید می باشد. اما برای کرکره برقی هایی که سنگین و بزرگ نیستند و قرار نیست در طول روز به دفعات بسیار زیادی باز و بسته شوند ، از موتور توبولار استفاده می کنند. باز و بسته شدن این کرکره همانند سایر کرکره برقی ها به کمک یک ریموت انجام می شود. از محدوده مشخصی می توان با استفاده از ریموت به باز و بسته کردن کرکره برقی ، اقدام نمود. 

کرکره فولادی فول پانچ

این نوع کرکره برقی ، یکی از برترین انواع کرکره برقی است که دارای تیغه های فولادی پانچ شده می باشد. تیغه های این کرکره دارای حفره هایی می باشد. مزیت مهم استفاده از این کرکره ها این است که محیط داخلی روشن خواهد شد. زیرا امکان عبور نور از حفره ها وجود دارد. حفره های موجود در تیغه ها ، به شکل مستطیل ، دایره و مربع و … می باشند. کرکره برقی فول پانچ ، امکان مشاهده ویترین و داخل مغازه را فراهم می کند. با نصب کرکره برقی فول پانچ ، نمای مغازه یا ساختمان شما بسیار شیک خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای تیغه های فولادی فول پانچ این است که در تهویه هوای محیط کمک می کند. زیرا دود و آلودگی های محیط ، از طریق حفره های موجود روی تیغه به بیرون هدایت می شوند.

کرکره فولادی ایپاکو

مجموعه ایپاکو ، یکی از مجرب ترین تولیدکنندگان کرکره برقی در ایران می باشد که با بهره گیری از تجهیزات به روز و پیشرفته و با تکیه بر علم و دانش متخصصان خود قادر به ساخت مقاوم ترین و پیشرفته ترین کرکره برقی ها می باشد. اگر قصد خرید کرکره برقی را دارید ، باید بدانید که انتخاب یک سازنده و تولیدکننده حرفه ای و مجرب کرکره برقی بسیار مهم است. کرکره برقی هایی که توسط چنین سازنده هایی ساخته می شود ، طول عمر و عملکرد بسیار خوبی دارد. ایپاکو ، از برترین قطعات ایرانی و یا خارجی درجه یک برای کرکره برقی های خود استفاده می کند که موجب عملکرد ایده آل کرکره برقی می شود.