این روزها بحث سرمایه گذاری در بازار ملک خیلی داغ است و با توجه به رشد قیمتی صعودی که این بازار دارد، خیلی از افراد این بازار را برای سرمایه گذاری انتخاب می کنند. در شهر تهران و اطراف آن مناطق بسیاری برای خرید ملک وجود دارد که یکی از بهترین مناطق اوچونک دماوند است.اگر می خواهید با خرید و فروش زمین و باغ ویلا در اوچونک دماوند بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا پایان با ما همراه شوید.

در دماوند بر خلاف شهر تهران قیمت ها خیلی بالا نیست که تنها افرادی با سرمایه های زیاد بتوانند برای خرید زمین، باغ و ویلا اقدام کنند. در واقع تمامی افراد می توانند در اوچونک متناسب با بودجه خود سرمایه گذاری نمایند و به خرید ملک بپردازند.

اوچونک تهران را بیشتر بشناسیم

اوچونک روستایی در پنج کیلومتری شرق روستای زان دماوند و شش کیلوتری روستای لومان آبسرد دماوند است که در ارتفاع هزار و هشتصد و ده متری قرار دارد. این روستای زیبا و خوش آب و هوا جمعیت خیلی زیادی ندارد و حدود سی خانوار در آن به صورت دائم سکونت دارند. از این رو اوچونک به محلی دنج و خلوت تبدیل شده و می تواند مکانی عالی برای افرادی باشد که در جستجوی سکوت و آرامش هستند.

در طی چند سال اخیر زمین های روستای اوچونک مورد توجه سرمایه گذاران زیادی در پایتخت قرار گرفته است. به طوری که خیلی از افراد این روستا را برای ساخت انواع ویلاهای شیک کوچک و بزرگ انتخاب می کنند. با توجه به شرایط آب و هوایی عالی و طبیعت زیبا این منطقه و همچنین دسترس پذیری عالی که دارد خرید زمین و ویلا در آن یک فرصت سرمایه گذاری عالی محسوب می شود.

خرید زمین و باغ ویلا در اوچونک

اوچونک در فاصله خیلی کمی از شهر جابان تهران قرار دارد، به همین دلیل عمدتا آن را در جابان دماوند در نظر می گیرند و در هنگام خرید و فروش املاک به همین نام می شناسند. خرید زمین، باغ ویلا در اوچونک با توجه به افزایش قیمت زمین در مرکز شهر دماوند طرفداران زیادی پیدا کرده است.

برای سرمایه گذاری در بازار ملک اوچونک باید ابتدا تعیین کنید که چه نوع ملکی می خواهید خریداری نمایید. آیا به فکر خرید زمین و باغ هستید یا یک ملک مسکونی و یا زمین می خواهید که خودتان آن را بسازید. برخی از افراد نیز در جستجوی یک ویلای آماده و قدیمی در اوچونک با قیمت مناسب برای سرمایه گذاری هستند. بنابراین لازم است که ابتدا هدف خود را برای سرمایه گذاری در این منطقه تعیین کنید. سپس برای یک ملک با ویژگی هایی که مد نظر دارید و متناسب با بودجه خود از مشاورین املاک که به خوبی با این منطقه آشنایی دارند کمک بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را خریداری نمایید.

قیمت باغ ویلا در اوچونک دماوند

در طی چند سال اخیر قیمت ملک، ویلا، باغ در بازار ملک دماوند تغییرات بسیاری داشته، به طوری که این تغییرات به قدری چشمگیر بوده که خیلی از افراد مشتاق به سرمایه گذاری در این منطقه شده اند. املاک موجود در منطقه اوچونک با وجود کیفیت ساخت عالی که دارند دارای قیمت مناسب تری نسبت به مناطقی مانند جابان دماوند هستند.

قیمت باغ ویلا در تمامی مناطق اوچونک یکسان نیست و برخی از مناطق آن دارای قیمت بالاتری است. به طور کلی قیمت ملک در این منطقه به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها می توان به نوع ملک، مساحت و متراژ آن، امکانات و انشعابات، قدیمی یا نوساز بودن، مصالحی که در ساخت ویلا به کار رفته، چشم انداز، دسترس پذیری و موقعیت جغرافیایی و … اشاره نمود.

قیمت زمین در اوچونک دماوند

در منطقه اوچونک دماوند زمین های خالی بسیاری با کاربری های کشاورزی و … وجود دارد که عمدتا سند دار هستند و برخی از آن ها نیز بدون سند می باشند. این زمین ها با توجه مساحت، موقعیت جغرافیایی، سند دار یا بدون سند بودن، کاربری و … دارای قیمت های متفاوتی هستند. به طور کلی املاک این منطقه قیمت مناسبی نسبت به شهر جابان و دماوند دارند و می توانند گزینه های مناسبی برای سرمایه گذاری باشند.

سخن پایانی

اوچونک به عنوان یکی از روستاهای شهر دماوند دارای زمین، باغ ویلا های مختلفی است که سرمایه گذاری بر روی آن ها و خرید این املاک می تواند یک سرمایه گذاری با سوددهی عالی باشد. از این رو اگر به فکر خرید ملک در نزدیکی تهران با قیمتی مناسب هستید ما به شما خرید در اوچونک را پیشنهاد می کنیم.