در این مقاله قصد داریم شما رو از جزئیات خرید یونولیت ورقه ای مطلع سازیم.

به طور کلی فوم ورقی یا یونولیت ورقی برای کم هزینه کردن پروژه های عمرانی یا سبک کردن مصالح مورد استفاده در ساختمان به کار میرود.

نکات مهم قبل از خرید یونولیت ورقه ای

برای خریدی راحت و مطمئن نیازمند داشتن اطلاعاتی کافی می باشد، لطفا با ما همراه باشید.

یونولیت ورقه ای دارای ابعدا ثابت ۲ متر در ۱ متر می باشند، یعنی طول ورق های یونولیت ۲ متر و عرض آنها ۱ متر می باشند و قابلیت برش را هم دارند.اما قطر آنها متغیر است و در فروشگاه ها از ۱ تا ۱۰ سانتیمتر بفروش می رسند.

اما مجموعه آسمان فوم با توجه به نیاز مشتریان عزیز از قطر ۱ سانت تا ۱۳۴ سانت قابل تولید و عرضه به شما عزیزان می باشد.

همانطور که می دانید یونولیت در صنایع مختلفی از جمله ساختمان سازی ، پروژه های عمرانی و ماکت سازی و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار میگیرد.از یونولیت ورقه ای معمولا در ساخت ماکت ، کاردستی و ساختمان سازی استفاده میشود.لازم به ذکر است که یونولیت ها دارای چگالی یا دانسیته می باشند و با توجه به درخواست و نیاز مشتری تولید می شود و معمولا در دانسیته ۵ الی ۵۰ تولید میشوند.

یونولیت های ورقه ای با توجه به وزن سبکی که دارند بسیار در ساختمان سازی پر استفاده هستند و همچنین قیمت مقرون به صرفه این محصولات ، باعث کم هزینه شدن پروژه های عمرانی می شوند.یونولیت ها معمولا عایق مناسبی برای صدا و همچنین گرما می باشند و همچنین قابلیت برش دادن آنها و اجرای طرحهای مناسب با توجه به نیاز مشتری باعث محبوبیت روز افزون این متریال پر طرفدار شده است.

انواع یونولیت ورقه ای

یونولیت های ورقه ای در انواع سایز ها با تراکم  و ضخامت های مختلف تولید می شوند.یونولیت ها ورقه ای از ۱ سانتی تا ۲۰ سانتی موجود می باشند.شما میتوانید با توجه به نیاز خود ضخامت و چگالی مورد نظر خود را در هر ابعادی انتخاب و سفارش دهید.یونولیت های ۳ سانتی و ۵ سانتی و یونولیت ۱۰ سانتی و ۲۰ سانتی جزء محبوب ترین سایزهای یونولیت ورقه ای می باشند.

 

قیمت یونولیت ورقه ای

در نظر داشته باشید با توجه به نوسانات بازار برخی افراد سودجو برای سود بیشتر در تولید یونولیت های ورقه ای، کم کاری کرده و چگالی و ضخامت ورق ها را کمتر از میزان استاندارد و واقعی تولید میکنند و به فروش می رسانند.لذا از شما عزیزان خواهشمندیم که برای خرید و استعلام قیمت یونولیت ورقه ای از کارخانجات تولیدی معتبر و با سابقه مراجعه کنید.شما میتونید برای استعلام قیمت و سفارش خرید یونولیت با همکاران ما تماس بگیرید.